F.A.Q

1. Hoe kan ik bij jullie apparatuur huren?
Kies in de verhuurshop voor de gewenste categorie of gebruik de zoekfunctie. Als je het product van jouw wens hebt gevonden, kun je deze reserveren door op VRAAG OFFERTE AAN! te klikken. Wanneer je alle producten die je wilt huren aan de winkelwagen hebt toegevoegd, kun je de reservering compleet maken door te klikken op NAAR GEGEVENS INVULLEN. Je ontvangt dan direct een email met daarin de voorlopige reservering. Je hoeft dus niet direct te betalen. Binnen twee werkdagen nemen we contact met je op om de reservering door te spreken en af te ronden.

2. Zijn jullie prijzen inclusief BTW?
Ja, alle prijzen op de website zijn inclusief BTW. Deze wordt op de afrekening gespecificeerd.

3. Moet ik borg betalen?
Wij vragen huurborg voor elke bestelling, de hoogte van dit bedrag hangt af van de gehuurde materialen. Wanneer je de apparatuur weer in goede staat hebt geretourneerd, krijgt je de borg binnen 7 dagen teruggestort op het bij ons bekende rekeningnummer.

4. Hoe moet ik mij legitimeren?
Je moet je bij ons legitimeren met een geldig legitimatiebewijs (paspoort, rijbewijs of identiteitskaart) en een bankafschrift niet ouder dan 14 dagen (aankopen en bedragen mogen zijn afgeschermd, het saldo niet). Huur je namens een bedrijf of vereniging? Dan dien je tevens een uittreksel van de Kamer van Koophandel (niet ouder dan één jaar) te overleggen.

5. Hoe kan ik betalen?
Vooraf via iDeal, contant op per pin bij afhalen. Bedrijven hebben de mogelijkheid achteraf per factuur te betalen.

6. Hoe kan ik contact met jullie opnemen?
Je kunt ons zowel telefonisch als per email bereiken. Onder contact vind je al onze gegevens en een contactformulier.

7. Ik heb geen eigen transport, kunnen jullie de spullen ook bezorgen/ophalen?
Ja, de spullen kunnen ter plekke worden afgeleverd en weer opgehaald. Kijk voor de kosten en voorwaarden bij bezorgen/opbouw.

8. Ik weet niet precies wat ik nodig heb voor mijn evenement, kan ik advies krijgen van jullie?
Jazeker, we helpen je graag op weg! Je kunt altijd contact met ons opnemen voor een advies op maat. We denken dan samen na over de beste oplossing en de juiste apparatuur voor jouw gelegenheid.

9. Kunnen jullie de ook spullen installeren/opzetten/bedienen?
Ja, de spullen kunnen worden geïnstalleerd en/of bediend. Kijk voor de mogelijkheden, kosten en voorwaarden bij bezorgen/opbouw.

10. Hoe laat kan ik de spullen komen halen/terugbrengen?
Zodra je een bestelling hebt geplaatst, maken we afspraken met je over het ophalen en terugbrengen van de apparatuur.

11. Kan ik ook een DJ/Presentator boeken bij een complete set?
Dat is geen probleem; wij hebben een aantal goede dj’s in ons bestand voor diverse gelegenheden. Neem contact met ons op om je voorkeuren en de mogelijkheden te bespreken.

12. Kan ik apparatuur op zondag huren/terug brengen?
Wil je de apparatuur graag op zondag ophalen of terugbrengen? Dan is dit geen probleem.

13. Waar kan ik de spullen komen halen?
123KARAOKEVERHUUR.NL is gevestigd op Venneperweg 490 | 2144kk | Beinsdorp.

14. Kan iemand anders dan de huurder de spullen komen halen?
Ja, dat kan. Je dient dit wel vooraf aan ons door te geven. Degene die de spullen komt ophalen is tevens verantwoordelijk voor de apparatuur en legitimatie.

15. Zit er bekabeling bij de apparatuur?
Bij alle apparatuur zit een volledige set bekabeling die nodig is om de apparatuur aan te sluiten. Als je toch nog extra kabels nodig hebt kun je deze los bestellen.

16. Krijg ik korting als ik de apparatuur meedere dagen huur?
Ja, voor meerdaags verhuur geldt een staffelkorting: hoe langer je huurt, hoe hoger je korting oploopt. Kijk voor meer informatie bij meerdaags verhuur.